Friday 24 August 2012

Hamid Maju, Dengkil

Syukur alhamdulillah.
Pagi kelmarin aku berkesempatan breakfast dengan bisnes partner aku, Abg Shah.
Agak lama tak jumpa.
Selalunya borak dalam fon dan sms je.

Teh Tarik Restoran Hamid Maju, Dengkil
Kami decide lepak kat sini je.
 
Abg Shah ni memang sentiasa busy.
Maksud aku busy kerja la.
Raya ni pun dia tak cuti.
Kena kerja sampai 28hb ni.
Anak isteri semua dah balik beraya kat kampung.
Dia tengah bujang la sekarang ni.
Kerja dia memang agak mencabar sikit.
So aku memang sedia maklum la.
Bak kata dia,
"Kerja jaga bangunan dengan kerja jaga orang ni lain Azhar.
Lagi pulak orang2 yang bermasalah macam ni.
Macam2 benda boleh jadi."
 
Macam2 benda yang kami sembang kelmarin.
Pasal kerja masing2.
Pasal bisnes.
Aku ada la buat personal touch sikit.
Update apa2 yang perlu untuk bekalan kemudian hari.
Alhamdulillah petang tu jugak terus nampak hasilnya.
Dan semalam confirm dah dapat hasilnya.
Tahniah tuan.
Terbakar member yang tengah beraya kat Perlis tu dengar berita ni.
Dah tak sabar nak balik untuk gempur sama2. Hehehe.

Betul kata orang.
Ilmu kena praktik.
Kalau tak praktik kita akan lupa dan ia akan jadi sia2.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...