Sunday 26 August 2012

MPH Bookstore, Alamanda

Seperti biasa siang tadi beraya lagi.
Sambung rumah2 yang tak sempat habis semalam.
 
Kali ni kebanyakannya aku terjah je.
Kat mana tayar kereta berhenti, aku call je member2 area situ.
Kalau ada kami singgah.
Tak ada kami jalan tempat lain.
Target tahun ni nak ziarah lebih ramai kawan2 berbanding tahun2 lepas.
Ikut pesan Dato' Fadzilah Kamsah.
Kalau nak tunggu open house jawabnya weekend je la beraya.
 
Petang tadi lepas habis beraya aku singgah Alamanda kejap.
Wife aku nak cari barang.
Aku seperti biasa melencong ke MPH Alamanda.
Wife aku dah habis pilih barang dia akan call aku.
Aku datang bayar je.
 
Harini memang puas la kat MPH tu.
Tak terkejar2.
Boleh pilih buku dengan tenang.
Aidil duk ikut mama dia.
Itu yang aku lagi senang. Hehehe.
Dekat sejam lebih jugak la aku merewang dalam tu.
 
Alhamdulillah dapat beli 3 buah buku.
1 untuk aku.
1 aku hadiahkan untuk wife aku.
1 lagi hadiah untuk Aidil.
Gambar nanti aku upload kemudian.
USB cable tak dapat dijejaki.
 
Overall, enjoy.
Sekian.
Tamat sudah cuti raya aku untuk tahun ni.
 
Azhar
010-2207181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...