Saturday 18 August 2012

Shopping Saat Akhir

Semalam tersinggah Jusco Equine lagi.
Isteri aku nak pergi farmasi.

Tiba2 terlencong kat sini.
Farmasi dah bertukar jadi Baby Kiko.
Kalau dah warna pink tu sah2 la untuk Alya.

"Murah2 ni bang.
Ada potongan 50%.
Selalu baju macam ni tak dapat harga macam ni.
Tengah promosi ni."

Ayat standard.
Aku dah hafal dah pun. Hahaha.

Sambil2 jalan tu nampak baju Aidil pulak.
Ayat yang sama tak perlu la aku ulang lagi.
Tak lari tetap Baby Kiko.

Aidil dapat buku baru Upin Ipin dia terus senyap duduk dalam trolley.
Dia dah tak ambil port dah apa mama dan abah dia nak buat.
Dia duk khayal dengan dunia dia.

Siap mewarna lagi.
Bukan warna pun aku tengok.
Conteng2 ada la.
Tak seni langsung. Hehehe.
Tapi tak kisah la janji dia diam.

Ini 1 bab.
3 minggu lepas harga RM75.90 je.
Tapi semalam masa aku nak borong dah naik RM82.90.
Apa kes??
Cepat betul harga naik.
Tapi apa boleh buat.
Nak tak nak kena beli jugak.
Alya nak ikut abg Aidil dia minum susu ni jugak.
Buat2 backup selain "susu asli".
Nasib baik la susu ni yang dia sesuai.
Kalau kena yang harga sampai RM130 setin masak jugak aku dibuatnya.

Kesudahannya barang yang dicari kat farmasi tak jumpa.
Barang2 lain yang jumpa.
Apa boleh buat.
Aku pasrah. Hahaha.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...