Friday 10 August 2012

Peluang - ATM

Semalam aku masih bercuti.
Tapi serupa tak cuti.
Macam2 benda yang aku kena selesaikan.

Pagi semalam pergi cuci kereta dulu.
Aktiviti seminggu sekali.
Kadang2 tu terlajak jugak 2 minggu sekali.
Pernah jugak sebulan sekali.
Kereta dah rupa belacan la.
Yang menariknya semalam tauke dia ada bisnes baru selain dari cuci kereta.
Dia jual pewangi kereta.
RM7 je.
Aku lupa ambil gambar.
Majority yang dah cuci kereta memang akan beli pewangi tu.
Kereta dah bersih mesti la nak wangi pulak kan.
Good idea.

Next aku pusing serata alam cari daun sireh.
Alya kembung perut lain macam especially masa tengah malam.
Area Seri Kembangan aku dah cari tapi tak jumpa.
Dulu ada je.
Last2 jumpa jugak kat Serdang.
On the way balik tu singgah Kedai Ayamas kejap.
Tapau makanan wife aku.

Pepper Roasted Chicken.
Orang berpantang ni makanan semua pepper2 je.

Seperti biasa Aidil dengan dunia dia.
Mencari apa2 yang berkenan di hati dia.

Akhirnya ini jugak yang dia nak.
Siap terus bagi kat kakak cashier tu untuk scan.
Aku tak boleh nak cakap apa.
Cuma semalam aku baru tahu Ayamas pun ada free delivery.
Must try.

Petang pulak aku lepak McD.
Tak makan pun sebab puasa. Hahaha.
Just jumpa dan sembang2 dengan member bank aku, Hizam.
Dah tak tahu nak port mana.
Jumpa pun tak lama.
Nak submit dokumen before dia bercuti panjang.

Itu cerita bab aktiviti2 yang aku buat.
Tapi yang lebih best bila cerita pasal rezeki.
Semalam je aku dapat set 3 bisnes appointment untuk weekend ni.
1 dari private message fb.
1 dari whatsapp.
Dan 1 lagi dari sms.
Semua duk tanya pasal peluang buat duit dengan ATM.
InsyaAllah kalau dah rezeki mereka tak ke mana.
Aku hanya mampu share ilmu aku yang tak seberapa ni.

Kalau ada siapa2 nak set appoinment, hello2 la ye.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...