Wednesday 22 August 2012

Maaf Atas Kesulitan

Malam ni aku baru sedar.
Kebanyakan photo yang aku publish kat dalam ni dah hilang.
Photo2 yang aku upload dari dulu sampai sekarang semuanya hilang.
So aku minta maaf la kalau ada yang view tapi tak appear gambar.

Frust pun ya.
Tension pun ya.
Tapi apa boleh buat benda dah jadi.
Syukur la aku ada backup semua photo2 tu dalam laptop.
Ada masa nanti aku edit la balik.
Tapi bukan sekarang la sebab banyak lagi benda penting lain yang aku kena buat.

Actually aku dah check dengan member2 yang pakar kenapa boleh jadi macam ni.
Tapi tak apa la.
Tak perlu aku share kat sini.
Aku pasrah je.
Ini semua ada hikmahnya.
Semoga Allah bagi aku kekuatan untuk terus menulis kat sini.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...