Friday 17 August 2012

Mood Raya

Sekarang ni semua orang tengah mood raya.
Aku masuk opis pagi tadi pun sunyi sepi je.
Ramai dah start cuti.
Yang datang opis pun tak boleh nak buat kerja apa.
Duk pasang lagu raya.

Kalau buka fb semua duk update pasal raya.
Packing barang la.
Servis kereta la.
Shopping raya la.
On the way balik kampung la.
Dan macam2 lagi.

Masing2 enjoy je aku tengok.
Maklumlah raya setahun sekali kan.
Masa ni la nak berkumpul adik-beradik, saudara-mara semua.

Tahun ni aku tak ke mana2.
Isteri dalam pantang so tak boleh nak jalan jauh.
Kalau tak dah tentu raya pertama aku kat Melaka.
Raya kedua kat Kajang.
Raya ketiga kat Johor.
Memang raya sakan.
Tahun ni rehat.
Tapi InsyaAllah raya tetap meriah tambah lagi degan kelahiran ahli keluarga baru.
Nur Alya Darwisyah.

Apapun malam ni jangan lupa tengok pengumuman raya.
Mana la tahu kot2 bukan Ahad.
Tiba2 esok dah raya.
Wahh sejarah la raya pertama jatuh pada birthday aku. Hahaha.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...