Monday 27 August 2012

Kalau Dah Rezeki

Isnin.
Hari penuh dugaan dan cabaran.
Hari penuh kemalasan. Hehehe.
 
Seperti yang di duga kerja memang banyak.
Tak sempat nak buat semua.
Esok sambung lagi.
 
Lunch hour tadi aku sempat lari ke USJ Taipan.
Kali ni aku pergi dengan 2 orang bisnes partner aku, Syed & Abg Shah.
Tu pun agak rushing.
Ada urusan yang masih tergendala.
Aku plan esok malam baru nak settlekan semua.
 
Sebelah malam ingat nak rest je.
Sebab petang tadi pun agak penat sikit.
Penat menunggu. Hehehe.
Tiba2 last minute ada appointment pulak.
Kenalan dari blog.
1st time jumpa.
Bob.
Nama betul aku tak sure.
Dia datang dengan member dia tadi.
Malam esok InsyaAllah akan follow aku ke USJ Taipan.
Mudah2an tak ubah fikiran.
 
Siapa2 yang teringin nak follow malam esok calling2 la.
Mana tahu ada rezeki dapat melancong free ke London & Paris.
Aku dah pernah merasa.
Keseronokan yang tak dapat digambarkan dengan kata2.
Maklumlah free of charge. Hehehe.
 
Azhar
010-2207181
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...