Tuesday 7 August 2012

Thanks ATM

Ahad.
29 Julai 2012.
Seperti biasa aku agak sibuk ulang alik ke hospital.
Baby dan wife aku masih kena stay kat wad sampai hari isnin.

Day 2 - Nur Alya Darwisyah

Sepanjang haritu aku duk sibuk melayan saudara mara yang datang melawat.
TQ semua yang sudi datang.
Dari pagi sampai ke petang aku kat hospital.

Dalam sibuk2 tu bisnes tetap jalan.
Itulah untungnya bersama Akademi Taipan Malaysia (ATM).
Aku sentiasa dibantu tak kira dalam keadaan apa sekalipun.
Aku di hospital tak dapat ke mana2.
Kak Tini dan Abg Din, pengetua ATM turun padang membantu.
Bestfriend aku punya kakak teringin nak pakai PB.
Lagi2 nak raya ni.
Nak pakai kebaya agaknya nanti. Hehehe.
Kak Tini yang turun untuk fitting Kak Shikin tu.
Memang betul kata orang PB baju ajaib.
Boleh cantik.
Boleh sihat.
Boleh buat duit.
Itulah rahsia yang Kak Tini kongsikan.
Alhamdulillah closed cash.


Premium Beautiful.
Siapa2 teringin nak cuba sempena raya ni call la aku.
Penampilan pasti lebih bergaya di pagi raya.
Isteri aku pun dah start pakai sejak keluar dari hospital.
Tukang urut pun dah duk tanya2 berminat nak beli.

Promosi sempena hari raya.
Ada diskaun.
Nak bayar ansuran pun boleh.
Stok terhad.
Siapa cepat dia dapat.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...