Sunday 26 August 2012

Esok Kerja

Esok dah start kerja.
Ramai la yang liat nak pergi kerja termasuk aku.
Maklumlah dah syok bercuti panjang.
 
Aku sendiri pun sama.
Kalau ikutkan start anak aku lahir bulan lepas sampai ke harini, 3 hari je yang aku kerja.
Itupun termasuk hari jumaat sebelum raya haritu, aku halfday. Hehehe.
Mahunya tak liat nak pergi kerja esok.
 
Tapi itu secara rasmi la yang aku kerja.
Dalam tempoh masa cuti tu, ada jugak yang aku masuk opis jugak walaupun tengah cuti.
 
Entah macam mana la esok agaknya.
Sure banyak kerja.
ATM pun hujung bulan ni dah tentu busy jugak nak closing.
Mudah2an apa yang dirancang berjalan dengan lancar.
InsyaAllah.
 
Kepada rakan2 yang berkaitan, kita jumpa lunch hour esok di USJ Taipan.
 
Azhar
010-2207181
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...