Tuesday 7 August 2012

Lagi JTX 1000

Jumaat lepas.
Aku masih lagi bercuti.
Walau cuti namun penuh dengan aktiviti.


Pagi tu aku pergi cuci kereta dulu.
Sambil tu duk relax2 baca paper.
Tiba2 terasa betapa indahnya hidup. Hehehe.

Dalam pukul 11 pagi tu lepas solat aku terus ke Giant Seri Kembangan.
Cari barang sikit sambil tunggu bisnes partner aku, Syed.
Kami nak ke USJ Taipan untuk urusan closing bisnes.
Alang2 tu solat jumaat kat Masjid Al-Falah terus.
Aku buka bil bisnes partner baru aku.
Syed pun sama.
Seperti biasa Syed dan JTX 1000 memang tak boleh dipisahkan.
Dia shopping lagi 2 kotak JTX 1000.
Means 8 botol la.
Siap dapat freegift lagi dari Angie.
Pecah market agaknya.
Aku pun tak pernah dapat.
Itupun semua yang dia beli haritu dah ada orang order katanya.
Memang terbaeekkk la beb.

Petang pulak aktiviti yang tak dirancang.
Aku cancel bisnes appointment last minute sebab wife aku ajak pergi klinik.
Bawa Alya check Jaundice.
Nampak lain macam.

On the way ke klinik.
Alhamdulillah doktor kata normal.
Reading dia 6.6 kalau tak salah.
Tapi still dalam pemantauan.
Lepas seminggu kena datang check lagi sekali.
Mudah2an semuanya okay.

Sejak bertambah ahli keluarga baru ni, aku makin semangat nak pulun bisnes.
Dan yang lebih penting sekarang aku rasa makin enjoy buat bisnes.
Walaupun kadang2 terpaksa berdepan dengan orang yang sangat negatif.
Itu semua bukan penghalang.
Tak kisah la apapun.
You say NO, I say NEXT.
"A.A.K"
Kalau ada sesiapa yang nak jadi bisnes partner aku bersama ATM, call/sms je aku.
Kita pulun untuk bonus lepas raya pulak.
Dapat bonus nanti kita buat/renew passport.
Awal tahun depan kita sama2 terbang ke London & Paris.
Biarkan la orang lain tak nak, yang penting kita nak.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...