Thursday 30 August 2012

Jom Satay Willy??

Petang semalam lepas kerja aku ke Kajang.
Jumpa bisnes partner dan abang dia.
Menyelesaikan urusan dana yang sedikit bermasalah..
Namun ATM tetap bantu dengan syarat dia betul2 nak berubah.
InsyaAllah.
 
Selesai tu aku terus shoot balik rumah.
Isteri aku dah masak untuk berbuka puasa semalam.
Ikutkan nak buka luar je sebab malam ada appointment lagi.
Tapi tak sampai hati pulak mengenangkan dia dah susah2 masak dalam2 pantang tu.
 
Lepas buka dan solat aku terus keluar balik.
Sekali lagi ke Bandar Baru Bangi collect dokumen member yang aku jumpa isnin malam tu.
Alhamdulillah masih positif walaupun kelmarin dia buat ona masa on the way ke USJ Taipan.
Aku dah fikir macam2 dah.
Itulah manusia cepat sangat berperasangka.
Aku la tu. Hehehe.
 
Aktiviti harini masih samar2.
Tapi kalau ikutkan ada 1 je appointment petang ni.
Kat Satay Willy, Sg Ramal.
Siapa free jom.
 
Azhar
010-2207181
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...