Wednesday 8 August 2012

Rakan Dari Blog

Saje nak share.
Jumaat lepas masa kat klinik ada sorang ni call aku.
Farah nama dia.
Sorry kalau Farah terbaca entry ni.
For fun je. Hehehe.

Aku tak kenal pun dia.
Dia dapat no aku dari blog ni.
Dia terbaca entry aku yang bertajuk Restoran Village View yang aku post before puasa haritu.

"Hello Village View.
Saya Farah.
Saya nak booking untuk buka puasa petang ni.
Masih ada kosong lagi tak??"

Terkesima aku buat seketika.
Tak tahu nak cakap apa.
Sejak bila pulak la aku kerja dengan Restoran Village View. Hahaha.
Apapun TQ la sebab terjengok blog aku yang tak seberapa ni.
Tak sangka pulak blog aku ni boleh jadi sumber informasi.

Lewat petang tu ada jugak sms dengan dia.
Mula2 dia kata fully booked.
Kena try walk in je.
Dan 1 jam before berbuka dia sms kata dapat jugak seat.
Rezeki dia la.
Mungkin ada orang yang tak dapat pergi last minute.

Salam persahabatan.
InsyaAllah ada rezeki nanti kita lepak sana ramai2.
Bawa husband dan anak2 sekali.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...