Saturday 11 August 2012

Betulkan Niat

Selesai 1 appointment kat Cheras tengahari tadi.
Tak close.
Sangat negatif.
Reject bulat2. Hahaha.

Aku ok je dah biasa.
Bisnes partner aku macam tak boleh terima cara member dia tu reject.
Agak 18SG. Hehehe.

Sabar.
Dugaan di bulan ramadhan.
Pasti ada hikmahnya.
Yang penting kita kekal fokus.
Tetapkan matlamat.
Perbetulkan niat.
Fahami betul2 konsep perniagaan yang kita buat.

Tak perlu aku tulis kat sini.
Aku yakin semua warga ATM terlebih faham apa yang aku maksudkan.
Kita cuma nak bantu mereka.
Kalau dah orang tu tak nak then terpulang la.
Kita tak rugi apa pun.
Dia yang rugi.

Kena reject tu perkara biasa.
Tak percaya tanya la leader2 dalam ATM.
Kalau tak kena reject tu maknanya tak buat kerja.
Kalau tak buat kerja macam mana nak dapat apa yang orang buat kerja dapat.
Positif je.
Kalau aku nak tulis segala yang leader aku nasihat dari dulu sampai sekarang,
mahu sampai esok pun tak habis tulis.
Kak Tini dan Abg Din ada nasihat dia.
Kak Sarah dan Kak Aisah ada nasihat dia.
Abg Hamizul dan kakak aku pun ada nasihat masing2.
Pendekkan cerita, buat je.
Kejayaan pasti akan tiba.
InsyaAlah.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...