Friday 10 August 2012

Beraya Bersama JTX 1000


JTX 1000.
Aku juga pengguna JTX 1000.
Ini kereta ketiga aku yang menggunakan JTX 1000.

Aku pun tak berniat nak cerita panjang pasal minyak enjin ni.
Dah banyak kali aku post sebenarnya.
Kalau nak baca detail search je kat search box sebelah kanan atas blog aku ni.
Ada la beberapa link yang akan keluar nanti.

Cuma entry kali ni aku just nak buat promosi.
Dapat free stiker kepada yang beli.
Itupun selagi stok masih ada.
Siapa cepat dia dapat la.
Faham2 la musim raya dah dekat.
Aku yakin ramai orang akan berpusu2 pergi servis kereta sebelum balik kampung.
Sabtu atau ahad ni dah tentu dah.
Minggu depan pun sure ramai yang ambil cuti awal sebab nak pergi servis kereta dulu.
Try la guna JTX 1000 ni.
Yang dah guna dia tahu la macam mana rasa.
Dijamin puas hati.
Aku dah cuba sebab tu berani promote kat kawan2.
Tapi terpulang la.
Tak ada paksaan.

Apa2hal call la ye.

Selamat Hari Raya.
Berhati2 dijalanraya.
Ingatlah orang yang tersayang.
(Iklan dari JTX 1000)
Hehehe.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...