Friday 17 August 2012

Ramadhan Terakhir

InsyaAllah esok hari terakhir puasa.
Mudah2an hari terakhir puasa untuk tahun ni tapi bukan hari terakhir puasa dalam hidup aku.
Moga Allah beri aku peluang untuk mencari Lailatul Qadar pada tahun depan.


Hari terakhir puasa pada tahun ni merupakan hari yang sangat istimewa bagi aku.
Sebab ia jatuh pada hari ulangtahun kelahiran aku.
Syukur alhamdulillah.
Aku masih mampu bernafas sehingga ke saat ini.
Terima kasih kepada family, saudara mara & rakan2 yang mendoakan kesejahteraan aku selama ni.
Hanya Allah yang mampu balas jasa baik kalian.

Dan tak lupa terima kasih kepada abah, kakak dan isteri aku yang ada bagi hadiah in advance.
Hahaha dah macam bagi speech la pulak.
Abah bagi kain songket 1st day puasa haritu.
Kakak bagi shirt 3 hari lepas.
Dan isteri aku bagi cahaya mata pada 28 Julai yang lepas.
Syukur sangat2.

Pada ramadhan yang istimewa ni, aku hanya mampu doakan yang terbaik untuk semua.
Aku juga berdoa moga ini bukan ramadhan terakhir buat aku.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...