Saturday 29 September 2012

Anugerah Anak

Semalam aku terpaksa EL.
Aku tak masuk opis.
Kesian member2 opis aku yg terpaksa cover kerja aku.
Especially yg kena ganti aku masuk meeting.
Apa nak buat dah nama pun EL.
Terpaksa la aku belanja dia kt Warung Bunian nanti. Hehehe.
 
Pagi semalam aku ke klinik.
Appointment Alya pulak.
Cucuk 2 bln.
Alhamdulillah berat dah 5.8 kg kalau tak salah.
 
Sekejap je dah 2 bulan.
Cepat betul masa berjalan.
Macam tak sedar.
 
Aidil yg kebosanan.
Tak tahu nak buat apa dah.
Posing dulu. Hahaha.
 
Bila kebosanan dah tahap gaban, bendera pun boleh jadi mainan.
Dia tengah layan mata ni sebenarnya.
Tidur lambat tapi bangun awal.
Macam ni la jadinya.
 
Ini hari Rabu punya gambar.
Saje upload dalam entry ni.
Masa Aidil ada appointment hospital.
Sempat makan dulu.
 
Perut dah kenyang, mata pulak kena aircond.
Terus tidur.
Tak payah fkir apa2.
Serooknya kalau dapat hidup macam ni. Hahaha.
 
Inilah gelagat anak2.
Seronok tengok.
Memang betul inilah anugerah Allah yg sangat istimewa.
Nak pergi kerja atau bisnes tengok muka anak2 jadi semangat.
Balik kerja atau bisnes tengok muka anak2 terus hilang penat.
Allah punya kuasa.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...