Wednesday 19 September 2012

Rezeki Melekat

Lunch hour tadi sebelum ke klinik,
aku pergi USJ Taipan dulu dengan bisnes partner aku, Abg Rahman.
Buka bil dan shopping barang2 yang orang kirim.
 
Saje nak cerita sikit.
Pasal rezeki melekat.
Biasa orang kata rezeki terpijak.
Aku withdraw duit kat mesin ATM depan stokis tengahari tadi.
Aku withdraw amaun tak banyak pun sebab bukan ada duit sangat. Hehehe.
Yang keluar semua note RM100.
Tiba2 ada pulak note RM50.
Aku kira2 semua rupanya terlebih RM50 la.
Rezeki la tu gamaknya kan?? Hahaha.
Tapi aku tak guna pun duit tu.
 
Berbalik pada cerita asal.
Masa on the way tu ex-boss aku sms.
Tanya pasal Garam Buluh Kapsul pulak.
Aku pun tak sure ada lagi ke tak.
Kalau untuk minum dan masak memang ada la.
Alhamdulillah memang rezeki dia.
Masih ada.
Next week ada appointment doktor katanya.
Nak try amalkan dalam masa terdekat ni.
Mana tahu ada effect.
Aku doakan mudah2a semuanya okay.
Garam Buluh Kapsul.
Ada 120 kapsul.
 
Selamat mencuba.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...