Wednesday 26 September 2012

USJ Taipan Lagi

Malam tadi aku ke USJ Taipan dengan bisnes partner aku, Syed.
Sampai2 tu kami ke Restoran Cina Muslim dulu.
Buat alas2 perut apa yg patut.
 
Ini dah kategori mencekik bukan alas perut namanya. Hahaha.
 
Selesai tu kami ke stokis.
Banyak sangat barang2 yg kawan2 kirim.
Bulan ni dah kalau ikutkan banyak betul "personal".
Dah tak ingat berapa kali sebenarnya.
Malam tadi je aku beli JTX 1000 2 botol, member opis kirim.
Beli 2 set filter A sampai E, member fb kirim.
Dan yg paling hangat beli BB Plus Collagen.
Jiran2 dan member wife aku kirim.
Kakak aku pun ada kirim jugak.
 
Yg ni macam goreng pisang panas.
Dengar cerita stok pun dah nak habis lagi.
Ramai sangat yg minum especially wanita la.
Untuk kulit kelihatan cantik & gebu. Hehehe.
 
Syed sempat bergambar dengan Abg Din.
Otai dalam ATM.
Salah seorang jutawan dalam ATM.
Sikit hari lagi Syed pun sama la tu.
Sikit2 lama2 jadi bukit.
Sekarang pun dah nampak taring.
Buat dan terus buat je.
InysaAllah akan berjaya.
 
Azhar
019-6696181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...