Sunday 9 September 2012

Warung Jejantas

Kelmarin (jumaat) aku sempat singgah makan kat sini dulu sebelum solat jumaat.
Dah lebih sebulan tak datang sini.
Semenjak bulan puasa dulu.
Kali ni aku datang dengan Syed.
Dah semakin ramai pelanggan.
Nak duduk pun kena queue.
Warung dah renovate sikit.
Makin selesa.

Lokasi di Dengkil.
Nama warung ni aku pun tak pasti sebenarnya.
Abg Nasir panggil warung murah.
Sebab breakfast tak lebih RM2.
Lunch tak lebih RM5.
Padahal makan kaw2 punya. Hehehe.
CC Hamid pulak panggil warung buluh.
Sebab warung ni dikelilingi pokok buluh.
Aku pulak panggil warung jejantas.
Sebab lokasi dia kat bawah jejantas.
Yang pasti wariung ni memang sesuai untuk berkumpul dengan group dan sembang2 bisnes.

Masjid As-Shariff, Kg Dato' Ahmad Razali di Dengkil.
Aku dan Syed solat jumaat di sini.
Sampai awal so boleh duduk dalam.
Boleh kejar saf depan.
Solat selesai sebelum pukul 2 petang.
So tak rushing la nak masuk opis.

Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...