Monday 17 September 2012

Raya Terakhir

Raya terakhir.
Semalam je 3 rumah aku sempat pergi.
Semuanya atas tiket rumah terbuka.
Tapi nak kata terakhir pun tak boleh jugak.
Harini pun masih ada jemputan rumah terbuka. Hehehe.
 
Semalam.
2.30 petang kat Kg Sg Tangkas, Kajang.
Rumah terbuka pakcik aku, Cik Ali.
 
4 petang rumah terbuka member opis aku, Azwa.
Kat Seri Kembangan.
Macam2 menu ada.
Aidil dah dapat sate tak pandang lain dah.
 
Wife aku dan member opis aku, Diyana.
Sakan sembang.
Sembang pasal apa aku tak boleh share kat sini.
Tak sesuai untuk bacaan umum. Hehehe.
Maklumlah mereka berdua ni kan ibu baru.
 
Seterusnya jam 5.30 petang ke rumah CC Azmi pulak.
Pun member opis merangkap bisnes partner aku.
Kat Taman Muhibah, Kajang.
Dia buat rumah terbuka sekali dengan birthday party anak dia, Fatin.
 
Kata buat kecil2an.
Sekali datang tengok meriah.
Macam2 ada.
Yang pasti budak2 kalau datang memang enjoy la.
Dapat gift.
Dapat belon.
Dapat aiskrim.
Dapat makanan ringan lagi.
Menu untuk parents pun macam2 ada.
Cuma perut ni dah tak mampu nak berkata2.
 
Malam sepatutnya ada 1 round lagi.
Tapi last minute decide tak dapat pergi sebab aku rasa tak berapa sihat.
Orang kata kalau dah rezeki tak ke mana.
Tak sangka pulak aku sampai orang tolong tapau dan hantar kat rumah aku.
Alhamdulillah rezeki.
TQ Allah.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...