Saturday 15 September 2012

Bertukar Ilmu

Tengahari semalam aku lunch dan solat jumaat di Dengkil.
Asalnya nak ke USJ Taipan tapi tak sempat sebab aku sampai kat opis pun agak lewat.
Abg Nasir sorang ke USJ.
 
\
Warung Pokok Buluh. Hehehe.
Lunch dulu.
 
Bisnes partner aku, Syed.
24/7 busy memanjang.
Jari tu kat fon je.
Tambah pulak semenjak dua menjak ni.
Maklumlah orang bisnes.
Kalau fon tu senyap je bukan bisnes namanya.
 
Perbincangan agak hangat.
Kalau dah lepak dengan Orang Minyak Taipan then topik utama JTX 1000 la.
Katanya tengah happy sekarang.
Ramai yang dah follow page dia.
Group2 lain pun sibuk buat appointment dengan dia sekarang nak belajar cara market JTX 1000.
Ada jugak yang dia nak jumpa sebab nak bertukar2 ilmu.
Tapi semalam kami banyak bincang pasal main pakej JTX 1000.
Aku pun tgh polish cara tu dari yang pakar.
From time to time aku akan update pada group aku yang minat nak main JTX 1000.
Strategi dah ada tinggal nak kasi booomm je.
 
Minyak Enjin JTX 1000
 
All the best bro.
Khabarnya dalam masa terdekat ni nak bercuti dengan isteri ke Bandung.
Masyukk la tu.
Tak perlu buat loan bank untuk pergi melancong.
Tahniah2.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...