Thursday 20 September 2012

Buat Yang Tersayang

Lewat petang semalam aku ke Alamanda dengan isteri dan anak2 aku.
Aktiviti yang memang dirancang.
Tapi bagi isteri aku aktiviti tak dirancang la.
Isteri aku ingat nak beli barang dapur. Hehehe.
 
Tujuan utama aku nak ke Habib Jewel, Alamanda.
Kepala ni dah buntu tak tahu nak bagi hadiah apa untuk baby aku.
Finally belikan dia gelang tangan je.
Mama dia yang pilih.
 
Pada mata aku memang cantik la.
Banyak lagi pilihan lain tapi ini yang berkenan di hati.
 
Mama Alya memang la suka.
Harap2 Alya pun sama.
Inilah hadiah dari abah yang tak seberapa khas untuk anak abah.
Nur Alya Darwisyah.
Akan datang kita tak tahuapa jadi.
Atleast ada la kenangan untuk Alya.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...