Monday 10 September 2012

Rumah Terbuka Pengetua ATM

Semalam.
9 September 2012.
Selepas BOP di USJ Taipan, pengetua akademi mengadakan Majlis Rumah Terbuka di Padang belakang Majis Al-Falah, USJ9.
TQ CDM Kartini dan CDM Kamarudin.
Bertambah murah rezeki hendaknya.
Amin.
Kambing Panggang.
Paling hangat di pasaran.
Orang sanggup beratur panjang.

Sate ayam dan sate kambing.
Pun menjadi rebutan.
Ada yang belasah lebih 2 round.

Char Kuey Teow.
Panas2 punya.
Every year ada.
Suka tengok cara dia masak.
Laju je.

Mee Goreng.
Tak panas tapi sedap.
Yang penting cukup rasa.

Apam Balik.
Favourite aku. Hehehe.
This year baru ada.

Banyak lagi menu2 lain yang aku tak sempat snap gambar.
Nasi lemak.
Kuih-muih.
Agar-agar.
Dan macam2 lagi la.
Alhamdulillah sangat kenyang.

Antara bisnes partner yang aku sempat jumpa, Abg Rahman dan family.
Yang lain tu ada yang datang awal dari aku dan ada yang lewat dari aku.
So tak dapat jumpa.

Sekali lagi TQ pada Kak Tini dan Abg DIn.
Tahun depan jemput la lagi. Hehehe.

Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...