Saturday 8 September 2012

Tetamu Beraya

Jam menunjukkan dekat2 pukul 4 pagi.
Seperti biasa pukul 2.30 pagi tadi Alya dah kejut aku.
Dia suruh aku buat apa2 yang sepatutnya agaknya. Hehehe.

Semua dah settle tapi mata masih segar bugar pulak.
So saje la amik kesempatan nak share.
Sambung cerita entry sebelum ni.
Balik kerja kelmarin (rabu) aku ke Secret Recipe Seri Kembangan.
Meneruskan misi ke LOPA.
Member bank aku, Abg Saleh pun join sekali.
Dia nak collect latest dokumen.
Ada yang tak lengkap katanya.
Aku pun tak paham dengan procedure baru dia.

Malam aku kat rumah je.
Menanti tetamu yang nak datang beraya.
Hari isnin haritu dia dah inform nak datang malam rabu.

Isteri aku awal2 lagi dah cakap dia nak masak.
Special untuk tetamu yang sudi datang.
Ikutkan aku nak order Dominos Pizza je memandangkan dia masih dalam pantang.
Tapi seronok punya pasal dia nak masak jugak.
Alhamdulillah tetamu tak complaint.
Dua2 tetamu ni merupakan finalist Masterchef Malaysia.
Syed dan Fiza.
Tu yang isteri aku goyang sikit tu. Hehehe.

Alhamdulillah rezeki Aidil.
Tetamu datang bawa hadiah buku untuk Aidil.
Bukan main suka lagi Aidil dapat buku2 tu.
Tidur malam pun dia peluk je tak bagi abah dan mama dia amik.
TQ Syed & Fiza.
Buat susah2 je.
Allah saje yang dapat balas jasa baik kalian.

Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...