Monday 3 September 2012

Pakej JTX 1000

Lepas breakfast kat Batu 9 semalam aku balik rumah dulu.
Mandi2 solat segala aku terus ke USJ Taipan.
Ada BOP anjuran ATM 181.
Walaupun dah agak lewat aku pergi jugak la.
 
Sempat settle apa yang patut kat stokis.
Sambil tu sembang2 dengan otai CDM Kamarudin dan CDM Ku Yah.
Kalau dah duduk dengan otai mana ada sembang kosong.
Mesti ada isi punya untuk bekalan di kemudian hari.
 
Dalam pukul 12 macam tu aku dapat call dari bisnes partner aku, Abg Karim.
Ada last minute appointment kat Summit USJ.
Terus aku shoot ke sana.
Melepas nak makan free kat rumah Kapt Jai.
 
Aku dikelilingi oleh orang2 Sabah.
Orang Sabah memang hebat kalau bab2 bisnes ni.
 
Siapa sangka dengan minyak enjin pun boleh buat side income.
Asalnya nak beli je.
Tapi kalau boleh dapat free siapa tak nak kan.
InsyaAllah pakej kali ni.
1st time berlaku dalam group aku.
 
Dalam ATM tak ada apa yang mustahil.
Di mana ada kemahuan di situ ada jalan.
Nak atau tak je.
Kalau nak, kasi picit ini nombor.
 
Azhar
010-2207181
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...