Tuesday 11 September 2012

Rezeki Jangan Ditolak

Tengahari tadi aku dijemput oleh bisnes partner aku, Syed.
Dia nak belanja aku lunch sebab bonus ATM dah masuk katanya.

Sebelum lunch kami ke Alamanda dulu.
Dia nak post JTX 1000 ke JB.
Khabarnya member yang beli tu pun berminat nak jadi usahawan JTX 1000.
Welcome to the club.
Welcome to ATM 181.

Post guna servis City Link.
1st time aku explore.
Yang aku tahu selama ni post laju je. Hehehe.
Maklumlah jarang ke Pejabat Pos.

Lunch tadi kat Dengkil.
Alhamdulillah kenyang.
Makan free kan. Hahaha.
Ini la yang best setiap kali hari bonus.
Ramai je member2 bisnes yang nak belanja makan.
Kadang2 tu sampai ada yang kena tolak la.
Hahaha bunyi macam riak je.
Tapi itulah hakikatnya.
Memang best bersama ATM.
Siapa kata buat bisnes nanti kurang kawan.
Bertambah ramai kawan ada la.
Jom bersama ATM.
Call/sms je ini nombor.

Azhar
019-6686181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...