Tuesday 11 September 2012

Public Figure

Aku sangat bertuah harini.
Awal2 pagi tadi dapat duduk semeja dengan seorang public figure.
Dia siap belanja aku breakfast lagi.
Siapakah gerangannya?? Hehehe.

Keratan akhbar Utusan Malaysia.

Keratan akhbar Sinar Harian.

Haji Nasir Bin Daud.
Wajahnya seringkali menghiasi dada2 akhbar.
Penggemar atau pengumpul sampul duit raya.
Koleksi sampul duit raya yang dia ada sejak dari tahun 80-an lagi.
Hobi yang agak unik dan menarik.
Jarang2 orang ada hobi macam ni.

Ini antara koleksi sampul raya yang aku ada.
Semuanya dari bank2.
Aku baru tahu ini hobi dia.
Kalau aku tahu dari dulu dah banyak yang aku boleh simpan untuk dia.

Actually Haji Nasir salah seorang dari bisnes partner aku dalam ATM.
Aku panggil dia Abg Nasir je.
Kadang2 dia berperanan sebagai motivator aku.
Banyak ajar aku ilmu dunia dan yang penting ilmu akhirat.
Thanks bro.

All the best.
Moga segala impian akan menjadi kenyataan.
InsyaAllah.

Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...