Sunday 9 September 2012

Berita Gembira

Semalam full.
Awal pagi demo kat McD Taman Equine.
Mudah2an dana G10 lepas la hendaknya.

Tengahari aku ke Menara PGRM.
Meraikan rakan2 bisnes aku yang naik pentas.
Alhamdulillah urusan dipermudahkan.
Sempat solat dulu.
Sempat amik hadiah untuk rakan2 yang diraikan.
Sempat makan.
Parking pun senang.
Tapi ada jugak yang tak best.
Ada yang hilang masa dalam perjalanan. Hahaha.

Lepas tu sebelum maghrib sempat bawa family beraya rumah jiran.
Ingatkan nak pergi malam.
Tapi malam tu aku ada hal lain pulak.
Jumpa sifu aku Abg Hamizul.

Jadual harini pun agak penuh dari pagi sampai malam.
Yang penting aku tak sabar nak menanti 1 berita gembira yang bakal menyusul harini.
InsyaAllah.

Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...