Wednesday 12 September 2012

Tetamu Istimewa

Petang semalam sebelum balik kerja aku terima sms dari mentor aku.
CDM Kamarudin.
Ajak minum2 kat Mr Kebab Presint 15, Putrajaya.
Ikutkan hati nak je pergi tapi disebabkan dah ada appointment lain terpaksa la tunda dulu.
Melepas peluang keemasan nak sedut ilmu dari mentor aku tu.

Appointment petang semalam patutnya kat Restoran Maulana, Sri Serdang.
Last2 jumpa kat McD bertentang dengan Maulana tu.
Lebih selesa.
Dan sudah semestinya lebih sejuk. Hehehe.

Aku share peluang seperti biasa.
Cara nak tambah pendapatan dan tambah simpanan.
Nak tak nak itu perkara kedua
Yang penting aku dah share.

Settle tu aku rushing balik rumah.
Ambil isteri dan anak2 dulu kat rumah nenek dia.
Technicion astro nak datang rumah.

Astro Byond.
Tukar decoder and upgrade package.
Package Superpack.
Family
3 Mini Package
Movie
Sports
Mustika
Tayangan Hebat
Banyak jugak tu.
Kalau masih cakap bosan tak ada cerita tak tahu la aku.
Habis cerita pasal byond.

Malam tadi aku terima kunjungan mengejut dari tetamu istimewa yang datang beraya.
Sifu aku, Abg Hamizul dan family.
Diorang datang beraya sambil nak tengok baby aku.
Dah alang2 jumpa 1 family macam tu macam2 cerita la keluar.
Lebih kurang pukul 10 lebih macam tu diorang balik.
TQ bang sudi datang.
TQ sudi share ilmu yang ada.
Hanya Allah yang dapat balas jasa abg sekeluarga.

Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...