Thursday 6 September 2012

Pengumuman : My New Number

Buat semua rakan2 dan kenalan, mulai harini aku dah pakai no fon baru.
Sila la save no ni 019-6696181.
No lama 010-2207181 boleh la delete.
Aku dah tak pakai dah.

Maaf la aku tak dapat nak sms kat semua orang.
Ada beribu contact dalam fon aku ni.
Masak kalau aku nak sms semua.
So aku gunakan medium ni la untuk war2kan.

Ramai jugak yang tanya tadi kenapa tukar no.
Sorry la aku tak reply.
Sebab aku nak reply kat sini je.

1) Masalah telco la.
Janji tak ditepati.
Cakap macam hampeh.
Call susah nak dapat.
Request untuk block certain2 no pun tak jalan.
Tapi bab duit jalan pulak.

2) Demi keamanan dan ketenteraman bagi menjamin keharmonian. Hehehe.

So jangan berlengah lagi.
Ambil fon anda sekarang dan save my new number ni. Hehehe.

Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...