Saturday 8 September 2012

Janji Tak Ditepati

Lain macam je tajuk entry.
Hahaha no politik.
No gosip.
Itu dekat blog lain.

Pagi2 buta kelmarin (khamis) aku dah angin 1 badan.
Telco buat hal.
Janji tak ditepati.
Cakap macam dot dot dot.
Apa yang dia buat tu tak payah la aku cerita panjang.
Aku dah share pun sikit dalam entry beberapa hari lepas.

Sebenarnya pagi tu jugak aku dah settle dengan telco tu.
Sampai aku terlambat la pergi kerja.
Tak pasal2 sejam lepas tu dia buat hal lagi.
Yang aku request dia tak boleh buat.
Yang dia request pulak aku nak kena ikut.
Siapa yang customer sebenarnya.
Jawabnya babai la.
Aku terminate on the spot.

Masa lunch hour tu aku lari kejap ke The Mines.
Cari nombor baru.
Alhamdulillah semuanya dipermudahkan.

Again aku tulis no fon aku kat sini untuk makluman rakan2.
Sekali dengan no wife aku la.
No lama kami memang dah tak pakai lagi.
So boleh la delete.

019-6696181
(Azhar)

019-6996181
(Amy/Iya)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...