Tuesday 4 September 2012

Kali Terakhir

Isnin.
Semalam.
1 malam aku dan isteri tak tidur.
Melayan lagu dendangan anak bongsu kami dari tengah malam sampai ke Subuh.
Paginya mata rasa bagai di gam2 pulak.
Tapi kalau pekena kopi tarik rasanya mata boleh segar balik.
Cuma kepala la rasa macam ada batu kat atas ni yang tak dapat nak diringankan.
Surrender akhirnya. Hehehe.
 
Petang semalam sekali lagi aku ke Klinik Fadzliyana.
Nak sunatkan Alya sekaligus check ruam kat muka dia yang makin merebak.
Sabtu lepas aku dah pergi klinik yang sama cuma doktor je berbeza.
Katanya ruam biasa.
Dia bagi krim.
Harga boleh tahan.
Aku rasa kat farmasi pun boleh beli.
Tapi nampak macam makin teruk.
 
Tu tadi alang2 dah jumpa doktor yang 1 lagi then aku tanya la.
Dia kata bukan ruam pulak.
Bagi krim lain pulak.
Harga tak payah cerita la.
Macam tak masuk akal.
Mudah2an cepat sembuh.
 
Nur Alya Darwisyah.
Lama jugak kena queue walaupun tak ramai orang.
Dah la.
Aku tak nak komen panjang.
Mungkin tak berapa sesuai dengan aku kot.
Aku pergi sini pun sebab dia boleh sunatkan baby girl.
Tak banyak klinik yang buat.
Next time aku pergi klinik yang aku dah biasa je la.
 
Sorry guys aku tak ada niat nak yang tak baik pun.
Just luahan perasaan je.
 
Azhar
010-2207181
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...