Saturday 1 September 2012

Berhari Raya

Semalam seharian tak lekat kat rumah.
Siang beraya dengan family.
Malam bisnes dengan ATM.
 
Pagi semalam aku keluar pergi cuci kereta dulu.
Port biasa yang dekat Taman Equine la.
Sebelah tu ada port makan so tapau la apa2 yang patut.
Sinonim.
Cuci kereta mesti ada port makan sebelah.
Lagi cun kalau dari tempat makan tu boleh nampak kereta yang sedang dicuci. Hehehe.
Salah 1 tips kalau nak ramai customer.
 
Selesai tu, misi makan free pun bermula.
 
On the way ke Seksyen 15 Bangi.
Golden Homes Bangi.
Rumah sepupu wife aku.
Macam2 menu ada.
Kenyang punya pasal sampai solat jumaat semalam pun agak lewat sampai masjid. Hehehe.
 
Petang tu ke rumah abah aku pulak kat Pandan Indah, Ampang.
Berkumpul adik beradik sambil makan2 jugak.
Akak aku masak macam2 makanan special.
Yang lebih special siap tapau lagi. Hahaha.
 
Before maghrib dah gerak balik.
Maklumlah baby dan isteri masih dalam hari.
Tak nak keluar malam sangat.
 
Anak dan isteri je tak keluar malam.
 Aku keluar jugak. Hehehe.
Ada panggilan dari Abg Rahman untuk misi ke LOPA.
Ada 2 orang.
Sorang dah siap bawa dokumen.
Sorang lagi akan bagi harini katanya.
InsyaAllah moga dipermudahkan.
 
Azhar
010-2207181
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...