Thursday 20 September 2012

My 1181 With JTX 1000

Finally sempat jugak pergi servis kereta.
Dah lama sangat tertangguh.
Kali ni dah tak boleh nak tangguh sebab esok nak jalan jauh.
 
Minyak Enjin JTX 1000.
Aku berani cakap minyak enjin terbaik di dunia.
Kenapa aku berani cakap macam tu??
Baca la entry2 aku pasal JTX 1000 sebelum2 ni.
 
Tukar minyak power stering sekali.
Ada 2 jenis minyak kena guna.
Siap ada mesin dia lagi.
Syok jugak aku tengok dia buat. Hehehe.
 
Tukar minyak gear.
Pakai 4 liter.
Boleh tahan jugak harga.
30,000 km sekali tukar.
 
Tukar coolant oil.
Kalau tak salah aku tu la namanya .
Start pakai kereta ni tak pernah tukar.
Dekat 3 tahun dah.
 
Selain tu aku minta tukar wiper sekali.
Dah keras.
Dan yang paling tak tahan kena tukar bateri.
Memang dah lebih seminggu dia bagi signal untuk tukar.
Dah sampai masa.
Tak dapat nak diselamatkan lagi.
 
Banyak jugak kena tukar kali ni.
Nasib la aku dah kenal lama tauke dia.
Regular customer.
Banyak jugak dapat diakaun.
Kalau tak masak jugak. Hahaha.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...