Sunday 8 January 2012

Artis Borong JTX 1000

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Syukur Alhamdulillah.
Hari ni aku banyak terima berita2 gembira dari rakan2 niaga aku.
Mereka gembira so aku pun tumpang gembira la.

Tahniah kepada CC Hamid.
Close cash lagi.
Tiap2 bulan close cash.
Dah 3 bulan berturut2.
Yang aku kagum tu close pakej Premium Beautiful.
Aku sendiri pun tak pernah close pakej tu.
Tak boleh jadi.
Aku kena menuntut ilmu dengan dia ni.

Selain tu tahniah jugak buat Syed Ahmad Effendy.
Close cash jugak Minyak Enjin JTX 1000.
Banyak jugak dia borong.
Kelmarin ada.
Hari ni pun ada lagi.
Makin menjadi2 nampaknya.
Main minyak enjin pun boleh dapat bonus 4 angka tiap2 bulan.
Siapa nak bagi kan.
Cuma yang bestnya hari ni orang yang borong tu seorang artis.
Semi Finalist Maharaja Lawak Mega.
Terbaeekk bro.

Ok aku nak out dulu.
Ada bisnes appointment kat Restoran Yus kejap lagi.
Mereka pun nak ikut sama ke Vietnam.
Jom.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...