Friday 20 January 2012

Manisnya Air Bio Aura

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Apa kes manis2 pulak ni??
Kena kencing manis baru tahu. Hahaha.
Sebenarnya malam tadi aku saje je service penapis air Bio Aura aku.
Padahal belum pun sampai due lagi.
Lepas tu try sikit minum manis pulak rasanya.
Ke aku yang dah sihat sebab tu rasa manis je.
Sebab apa tau.
Aku ingat lagi dulu masa aku mula2 pasang kat rumah sepupu aku kat Johor.
Jiran2 dia pun sibuk nak tengok sekali.
Lepas tu ada la sorang budak ni Ijol nama dia.
Kecik je lagi cakap pun masih pelat2.
Bila dia minum air Bio Aura yang baru pasang tu dia kata manis.
Sibuk suruh mak dia beli jugak sebab kata air tu sedap.
Bila aku minum rasa biasa je.
Tak pasal2 hari tu 4 rumah serentak aku dapat pasang Bio Aura.
Nasib baik la aku memang ada bawa stok lebih.

Dapat pengiktirafan Superbrands lagi.
Best of the best.
Bukan kata penapis air lain tak bagus.
Cuma yang lain tu mungkin kualiti tinggi harga pun tinggi.
Ada jugak yang kualiti rendah tapi harga tinggi.
Yang Bio Aura ni kualiti tinggi harga pulak just nice.
Hanya RM2,080 je.
Nano technology lagi.
Sebab tu dapat Superbrands.

Ni antara certificate2 lain yang diperolehi.
Bab kualiti memang 100% dijamin la.
Original bukan tiruan.
Boleh guna sepanjang hayat.
Just jaga maintenance je tiap2 tahun.
Maintenance pun murah berbanding yang lain2.

Ada 6 filter je dalam tu yang perlu jaga jadual servive dia.
Filter A sampai Filter F.
Siapa2 yang dah pakai lebih dari setahun tapi tak pernah service boleh la call aku.
Service free je takde charge apa2.
Cuma bayar harga filter je.

Ramai yang tanya berapa harga filter tu??
Filter A RM79 (tukar setahun sekali)
Filter B RM79 (tukar setahun sekali)
Filter C RM150 (tukar setahun sekali)
Filter D RM150 (tukar 3 tahun sekali)
Filter E RM150 (tukar 3 tahun sekali)
Filter F RM190 (tukar 5 tahun sekali)

Siapa2 yang teringin nak beli Bio Aura boleh je call aku.
Cash boleh Credit Card pun boleh.
Nak bayar ansuran bulanan pun boleh.
Akan diuruskan sepenuhnya (bagi yang layak).

Kalau dah ada Bio Aura tapi tak pernah service pun boleh call jugak.
Yang ini cash dan credit card je.
Ansuran bulanan tak disediakan. Hehehe.

010-2207181.
Call jangan tak call.
Kalau segan sms pun boleh.
Cuma jangan Missed Call je confirm tak dilayan. Hehehe.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...