Friday 13 January 2012

Unifi Vs Maxis Home

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Terima kasih kepada yang masih sudi baca.
Entry kali ni sebenarnya santai2 je.
Petang tadi aku ada minta pendapat kawan2 fb.
Tanya mereka antara Unifi & Maxis Home mana yang lebih baik.
100% semua kata Unifi.
So definitely i'll go for it.


Actually dua2 ni aku dah isi form.
Tinggal tunggu masa nak datang pasang je.
So sebelum mereka datang aku kena decide dulu la nak yang mana 1.
Bukan aku tak nak fikir masa isi form haritu.
Aku cuma tak nak buang masa.
Dah fikir baru nak isi form lepas tu nak tunggu dia datang lagi.
Dah tentu makan masa punya.
Aku memang nak cepat tu yang main isi dua2 terus.

Once kawan2 semua kata Unifi,
then i gotta say Goodbye la pada Maxis Home.
Bukan jodoh kita barangkali.

Kepada kawan2 yang reply tq so much.
Ada yang reply kat fb.
Ada jugak yang reply kat fon aku terus.
Pandangan kalian sangat dihargai.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...