Friday 6 January 2012

Bikin Malu

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Bila ingat cerita ni aku mesti tergelak sendiri.
Buat malu diri sendiri je sebenarnya.
Tapi takpe la kena ambil pengajaran lepas ni.
Jangan dibuat lagi perangai tak senonoh tu. Hehehe.

Malam semalam aku balik dari opis pun dekat pukul 12 malam.
Mata ni punya la mengantuk Allah je yang tahu.
Dah berapa hari ni tidur pun 2 ke 3 jam je.
Semalam awal pagi dah gerak pergi kerja.
Alhamdulillah sebelah siang tu steady je lagi.
Malamnya masa aku tengah tapau Dominos Pizza untuk rakan2 opis yang stay,
baru aku terasa macam ada gam je kat mata aku ni.
Masa tu tak sampai pun lagi pukul 10 malam.
Lepas makan tu segar la balik.
Tapi sekejap je la.

Cuma yang tak best masa aku balik tu la.
Isteri aku call.
Katanya anak teringin nak makan burger pulak.
Aku tapau la kat port biasa
depan Restoran Al-Azwath tempat aku biasa jumpa rakan2 niaga.
Penat punya pasal aku tunggu dalam kereta je sementara tunggu burger siap.
Tahu2 aku tertidur.
Siap mengigau yang tak tahan tu.
Boleh pulak aku cakap something yang tak sepatutnya
masa brader burger tu duk kejut aku.
Dah la tingkap kereta terbuka.
Hampehh.
Buat malu je.
Brader tu siap perli aku "jauh mimpi bang.."
Taubat la lepas ni nak beli burger kat situ lagi.
Kalau lalu situ pun aku nak tutup je tingkap kereta aku.
Confirm seminggu ni brader tu dan kawan2 dia duk bahan aku je.

Moral of the story.
Jangan la beli burger masa tak cukup tidur. Hehehe.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...