Friday 13 January 2012

Dunia Tanpa Sempadan

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah aku baru sampai rumah.
Lepas maghrib tadi aku ke USJ Taipan.
Ada Mentorship Programme Akademi Taipan 181.
Sangat menarik.
Banyak betul input yang aku dapat tadi.
Rasa berat je kepala ni sebab banyak sangat input masuk.
Kena cepat2 proses dan tengok output dia macam mana nanti. Hehehe.

Cikgu Faridah Mohd Ali.
Tips yang sangat berguna.
Benda simple2 je tapi kita selalu terlepas pandang.
Tak lama lagi akan ada website sendiri.
Terbaeekkk..

Cikgu Khadzir.
Share tentang Air Ajaib.
Baru sedar selama ni minum air yang tak selamat.
Air yang tak bersih.
Bersih pada mata kasar je.
Hakikatnya air berklorin dan berasid.
Boleh memudaratkan kesihatan kalau minum secara berterusan.

Dalam badan kita dah tentu la asid.
Minum lagi air berasid.
Dah jadi asid kuasa dua. Hehehe.
Kena minum air beralkali baru badan jadi neutral.

Air Ajaib menghasilkan tenaga.
Sampai mentol pun boleh menyala.

Cikgu Ku Ani.
Pakar dalam dunia ICT.
Dunia tanpa sempadan.
Ilmu yang dikongsikan sangat menarik.
Lain dari yang lain.
Tak rugi aku datang walaupun terpaksa mengadap jem teruk tadi.

Dan penutup tadi slot spotan dari Cikgu Hadi.
Maaf la lupa nak ambil gambar.
5 tahun pengalaman bergelumang dengan dunia ICT.
Ilmu yang disampaikan tadi memang sempoi la.

Kesimpulannya malam ni aku dapat ilmu yang sangat berbeza.
Sangat teruja.
TQ semua.
InsyaAllah akan dipraktikkan seberapa segera.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...