Sunday 8 January 2012

I Miss You

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Syukur Alhamdulillah.
Semalam terubat rindu.
Dah dekat 2 bulan tak jumpa.
Sebelum ni hari2 jumpa.
Hampir 4 tahun aku hidup dengan dia.
Ke mana pergi dengan dia.
Tak pernah berpisah dengan dia.
Asal keluar rumah je mesti dengan dia.
Keluar dating dengan isteri aku (dulu girlfriend) pun dia ada.
Pergi kerja dengan dia.
Pergi bisnes pun dengan dia.
Terlalu banyak kenangan aku bersama dia.
Inilah yang aku maksudkan.
Proton Wira SE.
Kereta aku 1 ketika dulu sebelum aku pakai kereta yang sekarang ni.

Terima kasih pada owner kereta yang kasi aku duduk2
dan ambil gambar untuk lepaskan rindu.
Kebetulan semalam boleh jumpa.
Tak banyak perubahan.
Ada pun sikit2 la yang luar2 tu.
Dalam aku tak berapa sure.
Yang penting sportrim tetap sama.
Jangan jual beb??
Value tinggi tu.
Masa aku duk sibuk cari buyer kereta ni dulu,
ramai yang minat nak beli sportrim dia.
Tak tahu la kenapa.

Apapun semuanya tinggal kenangan.
Saje post kt sini.
Atleast 1 hari nanti anak aku tahu inilah kereta abah dia 1 ketika dulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...