Wednesday 4 January 2012

Wow Terbaekkkk!!!!

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Hari ni aku rasa tersangatlah gembira.
Hari yang penuh dengan cerita2 best.
Takde yang tak best.
Semuanya best2 belaka. Hehehe.

Lunch hour tadi aku ke Maybank Presint 2.
Kat bawah opis lama aku tu, Perbadanan Putrajaya.
Aku pergi dengan bakal rakan niaga aku.
Tapi sekarang dah sah jadi rakan niaga baru aku.
Selesai urusan di Maybank kami lepak kat Mamak Terowong Presint 11.
Dalam perjalanan tu aku ternampak pulak impian aku kat depan mata.
Tak tahu nak cakap macam mana.
Bukan main teruja lagi.
Rasa nak kelip mata pun sayang je.
Bas punya pasal impian aku tu tiba2 hilang pulak dari pandangan.
Sampai kat Presint 8 tiba2 impian tu ada balik kat depan mata aku.
Wahh macam ada jodoh pulak.
Tak dapat aku nak bayangkan kalau 1 hari nanti aku dapat capai impian aku tu.
Nak tahu tak apa dia??
Aku sempat snap gambar lagi. Hehehe.
Layan.
BMW X6.
Pehh terbakar abis beb.
Aku la terbakar sebab impian aku.
Orang lain mungkin tak.
Bukan main gagah nampak kereta ni kat atas jalan raya.
Maaf la kat owner kereta ni.
No plat terpampang pulak.
Aku malas nak edit.
Aku nampak Ca Ya Nun Alif yang drive.

Inilah salah 1 dari impian aku bila bersama Akademi Taipan.
Tapi bukan impian tahun 2012 la.
Tak termasuk pun dalam 4 kuadran aku tu.
Cuma aku dah mula terbayang2.
5 tahun dari sekarang
InsyaAllah aku boleh miliki kereta impian aku ni
asalkan aku terus gigih berusaha
konsisten dan tak putus asa.
Mudah2an dengan izin Allah semuanya akan jadi kenyataan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...