Thursday 26 January 2012

Kerja Dari Rumah

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Apa khabar semua yang sudi membaca??
Aku Alhamdulillah bertambah sihat.
Berkat doa keluarga dan kawan2.

Harini aku masih bercuti sakit.
Tak masuk opis.
Tapi rasanya macam hari kerja jugak walaupun duduk rumah je.
Fon tak berhenti2 bunyi.
Semuanya pasal urusan kerja.
Kebetulan dekat opis ada masalah pulak harini.
Masalah yang memang aku dah duga dari awal lagi.
Tapi aku tak kisah pun.
Kawan opis tengah susah aku bantu la mana yang termampu.
Nanti kalau aku pulak tengah susah mereka jugak yang akan bantu aku.
Punya la banyak call sampai fon pun habis bateri.
Call opis.
Call Commerce Dot Com.
Call Kementerian Kewangan.
Yang pelik tu call Kementerian Pertahanan pun ada.
Opis lama aku dulu.
Ada sorang pesara tentera ni merangkap buyer Bio Aura aku minta tolong.
Katanya pencen bulan ni tak masuk.
Rupanya ada masalah bank.
Settle jugak la tadi.
Terus dia bayar habis RM200 baki Bio Aura dia.
Alhamdulillah rezeki. Hehehe.

Malam ni ada event menarik di Akademi Taipan.
Mentorship Programme.
Trainer2 akan bagi tips macam mana nak manfaatkan ICT dalam perniagaan masa kini.
Semuanya hanya di hujung  jari.
Kepada yang berminat nak belajar jemput la datang.
Masuk free je.
Tapi jangan lupa bawa Laptop, Broadand atau yang seangkatan dengannya. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...