Wednesday 18 January 2012

Hadiah Istimewa

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah aku dah selamat sampai rumah pukul 12 tadi.
Seperti biasa aku ke USJ Taipan untuk Bisnes Preview AT 181.
Cuma bezanya kali ni aku tak drive.
Aku tumpang kereta CC Hamid.
Dia turun dengan Danny tadi.
TQ ye CDM.

Wow ramainya orang malam ni.
Kat Training Center ramai.
Kat stokis pun ramai jugak.
Nak beli barang yang kawan2 kirim pun tak sempat.
Kena queue panjang.
Tak kisah la esok boleh adjust lain.
Pada aku ini petanda baik untuk tahun 2012 ni.

Kapten Jai.
Salah seorang trainer sepenuh masa dalam Akademi Taipan.
Sedang berkongsi ilmu perniagaan kepada mereka yang pertama kali datang tadi.
Banyak mana pendapatan yang kita boleh dapat tu tak penting.
Yang penting berapa banyak kita boleh simpan.
Itulah pendekatan yang Akademi ketengahkan.
InsyaAllah dengan formula yang disediakan,
kita boleh simpan sehingga RM100 ribu dalam masa setahun.

Laungan semangat.
Terbakar habis siapa yang datang.
Semuanya semangat nak ke Vietnam.

Terbaeekkk la.
CDM Faridah siap bagi hadiah lagi.
Semuanya barang dari luar negara.
Khabarnya minggu depan hadiah lebih istimewa.
Jom kita serbu ramai2.
Siapa yang datang paling awal dapat hadiah.
Siapa yang kali pertama datang pun dapat hadiah.
So kepada rakan2 pembaca yang rasa nak datang minggu depan,
jangan lupa call aku dulu k??
Lagi ramai lagi bagus.
Baru la aku pun boleh dapat hadiah jugak. Hehehe.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...