Monday 9 January 2012

Saudara Baru AT 181

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah hari ni penuh dengan aktiviti.
Penutup pukul 8.30 malam tadi kat Restoran Yus (sebelah Satay Willy).
Plan asal nak jumpa kat Willy je
tapi tak berapa sesuai nak demo situ kalau sebelah malam sebab bising.
Tu yang port kat Restoran Yus je.
Ada 4 orang baru untuk sesi tadi.
Semuanya teruja nak melancong ke Vietnam.
Dan semuanya tengah semangat nak cari duit lebih sebab nak kahwin.

Cuma yang bestnya aku nak share malam ni,
empat2 orang tadi dah siap bawa dokumen.
Memudahkan lagi kerja aku.
Tak payah nak buat kerja 2 kali.
Senang aku arrange nak guna panel mana.
Welcome to Akademi Taipan 181.
Mereka yang semangat nak buat tanpa sebarang paksaan.
Kami di Akademi akan beri bimbingan sepanjang hayat.
Urusan Dana.
Akademi akan uruskan dana dengan beberapa panel bagi yang berkelayakan.
Ada orang tanya kena buat loan bank ke??
Kalau buat loan bank dah tentu kena bayar balik tiap2 bulan.
Ini langsung takde.
Tak caya call aku.
Aku boleh tunjuk cara.
Jangan tanya pada orang yang tak tahu apa2.
Tahniah Abg Rahman.
Semua ni rakan niaga baru dia.
Betul2 dia pulun nak dapat 2 tiket ke Vietnam.
Nak bawa isteri katanya.
Yang lagi 2 orang ni aku memang saje ajak
sebab memang dah alang2 mereka duduk dekat2 situ.
Iwan dan Apis.
Iwan bisnes sendiri dan Apis kerja MPAJ.
TQ for coming.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...