Sunday 29 January 2012

Suara Dari Langit

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Suara dari langit.
Hangat betul isu ni.
Sana sini duk bercakap benda yang sama.
Kat FB melambak2 orang post video ni.
Kat Youtube pun banyak.
Kat akhbar pun sama.
Akhbar tempatan dan luar negara.
Semua duk cerita benda ni.
Aku jumpa bakal rakan niaga kat Putrajaya tadi pun duk cakap isu yang sama.
Jiran sebelah rumah tadi pun duk tanya benda tu jugak.
Suara yang kedengaran di beberapa tempat di dunia termasuk Malaysia.


Betul ke tak tu aku pun tak tahu la.
Cuma aku memang dah tengok la video tu.
Benda2 macam ni memang orang boleh reka.
Tapi kalau betul2 jadi pun bukan 1 benda yang mustahil.
Allah Maha Kuasa.
Apa2pun boleh jadi.
Yang pasti kita semua kena sentiasa bersedia
tak kira la sama ada benda tu betul ataupun tak.

Akhbar Berita Harian harini pun ada tulis tentang isu ni.
Suara dari langit sekitar jam 1 hingga 5 pagi pada 11 dan 12 Januari yang baru lepas
telah menggemparkan penduduk2 Kota Samarahan.
Pakar2 dari Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi sedang membuat siasatan.
Dan keputusannya dijangka akan diumumkan minggu depan.

Okay lah.
Sorry la tek sempat nak upload video tu sebab kesuntukan masa.
Aku pun nak keluar balik dah ni.
Nak pergi Hospital Serdang.
Lepas tu nak pergi makan2 dengan family aku kat Pantai Remis.
Kepada yang nak tengok video tu cari je kat Youtube sure ada.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...