Monday 16 January 2012

SMS

Asslamualaikum.
Salam Sahabat.

Rasanya macam dah lama je aku tak update blog ni.
Maaf la kalau ada yang ternanti2. (Hehe perasan sendiri).
Tapi sebenarnya memang ada pun.
Ada 2 orang hantar sms kat aku pagi tadi.
Nah aku copy paste kat sini istimewa untuk tatapan rakan2 pembaca.

1st sms.
"Salam cdm. Awat dah 3 hari tak update. Sy bukak pc stil post yg lama gak. Tak sihat ke cdm?"
Ini 1st sms dari sorang rakan niaga aku.
Anyway thanks for your concern.
And TQ sebab follow blog yang tak seberapa ni.
Actually aku sihat je.
Tapi MC harini sebab sakit mata tak tahu berjangkit dari siapa.
Tak update blog bukan sebab tak sihat.
Bukan sebab terlalu busy.
Bukan jugak sebab dah takde idea.
Frankly speaking aku tak update sebab internet terlalu slow.
Buat apa pun semua slow.
Nak login pun nak termuntah aku duk tunggu.
Sekarang ni tengah tunggu Unifi je.
Katanya dalam minggu ni jugak.
Tu pun aku dah request cepat sebab ada member orang dalam TM.
Maxis Home aku dah cancel application semalam.
InsyaAllah kalau internet dah stabil nanti syok sikit nak update.
Nak upgrade blog ke website pun boleh. Hehehe.

Yang lebih best 2nd sms yang aku terima ni.
Pagi tadi jugak.
Dari siapa tak perlu la aku sebut nama dia.
Cuma dia ni salah seorang dari rakan rapat aku dari kecik lagi.
Nah layan teks dia.
"Bro apahal bisnes ko dah tak boleh jalan ke? Senyap je aku tengok 2 ke 3 hari ni? Tu la kan aku dah cakap bisnes cmni mane leh tahan lama ko tak caye. haha"
Sori la geng aku copy paste ayat ko kat sini.
Aku yakin dia mesti baca entry ni.
Sebenarnya aku pun tak tahu nak cakap apa.
Yang aku tak faham tu kalau tak suka buat apa duk buang2 masa follow aku.
Siap boleh tahu lagi aku dah berapa hari tak update.
Baru 3 hari.
Bukan 3 bulan atau 3 tahun.
Apapun aku taknak la nak komen panjang2.
Aku cuma nak cakap 1 benda je.
Terima kasih la sebab sudi baca blog aku selama ni. Hehehe.
Kita kawan dah lama.
Berdoalah yang terbaik untuk aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...