Thursday 12 January 2012

Jom Ke Menara PGRM

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah hari ni aku sempat kumpulkan semua borang pendaftaran
Anugerah SM dan SSM rakan2 niaga baru aku yang area Putrajaya.
Anugerah tu akan berlangsung secara Gilang Gemilang di Menara PGRM, Cheras
pada 18 Februari 2012 (Sabtu) bermula jam 2 petang.

Tak sangka ramai jugak rupanya rakan2 niaga baru Putrajaya aku.
Selain tu ada jugak yang dari Selayang, Petaling Jaya dan Subang Jaya.
Yang sebelah Selatan akan naik Zon Selatan la.

Tahniah aku ucapkan kepada semua yang akan diraikan.
Ada yang dah siap plan nak pakai baju apa lagi.
Jangan lupa bawa kawan2 ramai2.
Bukan senang kita nak diraikan macam ni.
1 Malaysia turun beb.
Yang pasti aku kena beli hadiah dan bunga banyak2 untuk mereka.
Bagi ceria sikit kat atas pentas nanti. Hehehe.
Baru la terbaeekkk Danny Eku nak ambil gambar menggunakan kamera mahalnya nanti.

Kepada sesiapa yang teringin nak hadir,
boleh dapatkan tiket masuk dari aku.
Tiket terhad siapa cepat dia dapat la.
RM12 je siap dapat Doorgift lagi.
Rugi tak datang.
Asyik dengar cakap orang je.
Kali ni kita saksikan sendiri kemeriahan majlis tu nanti.

Siapa nak beli tiket call aku ya.
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...