Friday 27 January 2012

PruBSN

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah aku baru sampai rumah.
Hari yang agak busy.
Awal pagi pergi minum2 dengan rakan niaga dulu kat Dengkil.
Macam2 benda yang dibincangkan.
Maklumlah dah 2 hari tak jumpa sebab aku MC (hehe macam lama sangat je).
Waktu kerja dah tentu la sibuk dengan kerja.
Tambah pulak ada meeting petang tadi so banyak la benda aku kena prepare pagi tadi.
Tengahari pulak aku kena balik rumah sebab tertinggal ubat.
Lupa nak bawa pergi opis.
Pukul 11 tadi badan dah rasa lain je tu yang terpaksa balik jugak.
Dah alang2 balik tu solat jumaat kat area rumah je.

Tadi lepas habis meeting aku terus gerak.
Ada appointment dengan member bank kat Tmn Equine.
Tu pun terpaksa cancel appointment dengan member aku
yang nak promote Education Plan PruBSN untuk anak kalau tak salah.
Plan terbaru katanya.
InsyaAllah akan set balik weekend ni.

Malam ni pun ada 1 bisnes appointment kat Serdang.
Tapi masih 50-50.
Harap2 jadi la.
Tengah excited nak kongsi peluang kat kawan2 ni.
Maklumlah dah berapa hari duk berkurung kat rumah
tak mampu nak bergerak ke mana2.
Alhamdulillah harini dah kembali cergas untuk meneruskan perjuangan yang belum selesai.
Mudah2an segalanya dipermudahkan.
InsyaAllah.

Sharing is Caring.
Siapa2 berminat nak tahu pasal Plan Terbaru Akademi Taipan,
boleh la call/sms aku.
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...