Wednesday 29 February 2012

29 Februari 2012

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

29 Februari.
Once in every 4 years.
Pagi2 td ada opismate tanya ada apa2 yang menarik tak En Azhar 29 Feb ni??
Topik Hot FM pagi tadi kalau tak salah.

Pada aku takde apa yang menarik pun.
Biasa2 je.
Yang aku tahu 29 Feb ni closing date bisnes aku untuk bulan ni.
Ramai bisnes partners aku duk kelam kabut ke USJ harini.
Syukur la aku dah settle malam tadi.

Kat opis pulak macam biasa la.
Nak kata busy sangat tu tak la tapi ada la kerja yang nak dikerjakan.
Kebetulan pulak ada audit lagi cuma kali ni Audit Sirim la untuk Recertification ISO.
Bos2 besar yang banyak involve.
Aku jadi tukang dengar je la. Hehehe.

Petang tadi pergi klinik.
Alang2 tu bawa wife suka2 check sekali.
Tiba2 jadi lain pulak.
Doktor buat surat suruh refer pakar dengan segera.
Siap nak panggilkan ambulans lagi.
Wife aku tu dah la fobia dengar siren ambulans. Hehehe.
Lepas maghrib nanti InsyaAllah aku akan hantar dia ke hospital.
Aku sentiasa berdoa mudah2an semuanya akan selamat.
Nampak macam dia dah sihat je tapi tak sangka pulak bila check lain jadinya.

For those yang aku dah janji nak jumpa kat Bangi malam ni,
aku minta maaf eh??
Nanti kita re-schedule balik.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...