Friday 24 February 2012

Rezeki Datang Lagi

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Untuk entry kali ni aku nak ucapkan tahniah pada CC Hamid.
Rezeki datang pada orang yang tak pernah putus asa.

Dalam sibuk2 aku uruskan urusan family,
CC Hamid call ajak jumpa salah sorang dari kawan rapat dia pukul 12 tadi.
Orang kuat audit katanya.
Sementara tunggu urusan anak dan wife aku selesai aku lari la kejap.

Aku tak tahu pun ke mana arah tuju.
Just follow je kereta CC Hamid ni yang akan bertukar wajah sikit masa lagi.
InsyaAllah.

CC Hamid bersama rakannya.
Disebabkan kesuntukan masa aku demo cara yang aku baru belajar dari mentor aku , Abg Din.
Katanya content mesti tepat dan yang lebih penting fokus pada closing.
Alhamdulillah percubaan pertama berjaya.
Dah deal semuanya.
Petang ni contact biasa aku akan ke opis brader ni collect dokumen.
Dia minta tolong settle bulan ni jugak.
Tak sabar nak ke Guangzhou katanya.
Teruja tengok CC Hamid dapat free trip ke Vietnam.

Mudah2an segalanya dipermudahkan.
Seronoknya bisnes dengan Akademi Taipan.
Bantu rakan2 yang inginkan perubahan.

Kepada mereka yang masih tercari2 peluang,
boleh call CC Hamid untuk temujanji.
012-2572946



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...